Buzzmarketing blog

Knap staaltje Zweeds design

Dat Ikea blijft herontdekken en innoveren weten we. Zo heeft de Zweedse meubelfabrikant bijvoorbeeld (al) draadloze oplaadpunten voor Samsung telefoons geïntegreerd in meubelstukken. Ikea experimenteert

READ MORE

Lesje: Blijven boeien door H&M

David Beckham. Natuurlijk een grote naam in de voetbalwereld maar sinds enkele jaren ook stijlicoon in de modewereld. David is namelijk enkele jaren geleden in

READ MORE

Data does matter

‘We’ zitten midden in het fashion week spectakel. In New York en Londen zijn de nieuwe collecties al getoond. Ondertussen worden in Milaan de laatste creaties

READ MORE

Storytelling op z’n best

Ik moet zeggen, deze commercial liet mij bijna een traantje wegpinken. De hoofdrolspeler neemt je zonder al te veel woorden – há – mee in zijn

READ MORE

Van interactie naar traffic

La Place heeft het goed begrepen. Zij zochten meer interactie met winkelend publiek en plaatsten daarom handig een real life mupi in de Amsterdamse Kalverstraat.

READ MORE

Deze Insight knalt erin!

Hoewel we allemaal weten dat scherpe insights essentieel zijn voor een goede campagne, is deze campagne wel heel concreet ingestoken. En zijn de adverteerders er

READ MORE