Foodvertising
Via DesignTaxi een gaaf idee van de Russische foodfotografe Tatiana die bekende kunstwerken namaakte met eten. Heeft iets weg van het idee voor FrieslandCampina dat
Via DesignTaxi een gaaf idee van de Russische foodfotografe Tatiana die bekende kunstwerken namaakte met eten. Heeft iets weg van het idee voor FrieslandCampina dat
Door afwezigheid met Kerst en O&N heb ik dit viral-pareltje gemist: de Dubsmash van NOKIDDING. In Fonk vond ik een artikel over dit simpele maar
Potver wat een mooie actie. Daar mag een retailer ook heel blij mee zijn. Jammer dat dit idee (of dit filmpje?) klein is gebleven.
Grappig filmpje dat in het clubblad Adformatie op 3 december al 1,7 miljoen views claimde terwijl de YouTube count bleef hangen rond de 60 duizend.
De Efteling verwondert ruim 4 miljoen bezoekers per jaar. Alleen in de Efteling worden bezoekers zo meegenomen in andere werelden dat ze beginnen te twijfelen