Unveiling the New Influencers (Solis)
Brian Solis is goed bezig.Zijn nieuwe post van vandaag ‘Unveiling the New Influencers‘ is een must read voor iedereen in de communicatiebranche. Hierbij een paar quotes: – Traditional influence has followed a systematic top-down process of developing and pushing “controlled” messages to audiences for decades, rooted in one-to-many, faceless broadcast campaigns. – Influential customers collectively […]
Inspiratie voor week 27 (Klassiekers)
Tribal DDB wint Grand Prix Leeuw
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=r0MjC4mh0aw&hl=nl&fs=1&] En de Philips site met de commercial: http://www.cinema.philips.com/ Zo cool dat een internetfilm die prijs wint.
Menneke Pis
Weer een prachtig voorbeeld van een simpel idee.
Nikon
Bilboard met bewegingssensor.
Durex advertentie
De serie van drie en nog maar mooi recamemateriaal hier
Axe stunt (Cannes Outdoor winner)
Ter inspiratie: een paar gouwe ouwe
En de hele krachtige stofzuiger.
StepOnStep
Simpel en slim idee om mensen de kwaliteit van de Step On Step vloerbedekkingen te laten ervaren. Mooie mailing en effectief.
Grand Prix voor Trillion Dollar Campaign
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=XVuAktRkQTE&hl=nl&fs=1&] The campaign was designed to raise awareness regarding the plight of The Zimbabwean newspaper and consisted of various creative elements, including a billboard, all made up entirely of Zimbabwean Dollar bank notes. The newspaper, the brainchild of journalists driven into exile, is committed to providing independent and fair comment on Zimbabwe to Zimbabweans, and […]