Soms kom je vreemde dingen tegen. Nieuw, spannend en hypeklaar. Zoals QR-Codes. QR-Codes gaan het helemaal worden! En binnenkort zullen QR-Codes de ‘tipping point’ bereiken. Tenminste, als het aan deze workshop ligt.
Het is voor het eerst dat ik bij de doelstelling van een workshop zie staan ‘een tipping point bereiken’. Is ‘het bereiken van een tipping point’ een doel op zich dat we vaker gaan zien? Heeft ‘The Tipping Point’ eindelijk zelf z’n Tipping Point bereikt? Zolang klanten nog vragend kijken als ik ‘tipping point’ laat vallen, zal het wel meevallen. Om over QR-Codes nog maar te zwijgen, dat bereikt waarschijnlijk nooit dat ‘heilige punt’. Maar wie weet helpt dit blogje de workshopmannen een beetje.
Dit is overigens de QR-Code voor www.buzzmarketing.nl. Dat je het weet.
(Met dank aan deze QR-Code generator, ga los zou ik zeggen. En laat me even weten als jij wel snapt wat je daar vervolgens mee kunt…)