“Pisang Ambon lanceert ’s werelds eerste online Videoke (een mix van video en karaoke); WWW.CLIPCASTER.TV. Met CLIPCASTER.TV mix je video via de webcam en je zangkwaliteiten tot een waanzinnige muziekvideo. Record, bewerk met special effects en vertoon je eigen muziekvideo!
ROCK THE PALACE is de interactieve commercial ter promotie van CLIPCASTER.TV. Bekijk de commercial, met een nog niet eerder vertoonde beltechniek, op WWW.ROCKTHEPALACE.COM”
Mooi uitgevoerde viral en clipcaster TV website voor de klassieke bananenlikeur van Bols. Na de minder succesvolle campagnes Urban Jungle en Never drink it alone zet Pisang in op videoke. Zingen, talentenjachten en doorbreken via het web zijn hot (of net passe?) maar of het conceptueel vernieuwend genoeg is om de aansluiting te (her)vinden met de doelgroep moet bewezen worden. De investeringen om de applicatie zullen niet gering zijn om boven het geweld van de andere zing-en-upload-je-filmpje-applicaties uit te komen.
credits: BrandBase, via hun eigen weblog brandactivation.nl