Hoewel de campagne al een tijdje loopt (en het zelfs “De zomer draait door” heeft gehaald), wilde ik deze campagne toch graag nog even benoemen op buzzmarketing. Zeker gezien het feit dat deze campagne op een leuke manier gebruik maakt van twitter.
In de Campagne “Philips VS” wordt aan twitteraars gevraagd om creatieve en uitdagende ideeën te verzinnen voor de ‘ultieme producttest’.
Je kunt meedoen door een beschrijving van je idee, beginnend met #Philips_vs, in maximaal 140 karakters, te twitteren. Een leuke manier om twitteraars een bericht over je te posten. Hoewel ik mij af vroeg of men bereid is dit via een # ipv een @ te doen, blijken veel mensen de uitdaging aan te gaan.
Wanneer het idee origineel genoeg wordt bevonden, zal de challenge worden uitgevoerd. In onderstaand filmpje wordt de WakeUp Light van Philips getest..
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=7fVG3tmnm2Y&hl=en&fs=1&]