Lachen man!
Humor en reclame. Het is een beproefde en bewezen mix, blijft lekker hangen en daardoor vertel je de boodschap gemakkelijk voort. Hoe kun je echte humor
Humor en reclame. Het is een beproefde en bewezen mix, blijft lekker hangen en daardoor vertel je de boodschap gemakkelijk voort. Hoe kun je echte humor
Een interessante nieuwe studie met resultaten over de relevantie van Word of Mouth marketing is door het WOMMA vrijgegeven. Het heet: ‘Return on Word of
Wij mogen dan meer Bavaria liefhebbers zijn, dit filmpje is toch wel goed gevonden. Complex idee, vast een duur grapje qua opnames, maar het resultaat
O’Neill doet een Red Bull. Spannend gesneden filmpje (met oa een politieboot!)! Maar eigenlijk duurt ie te lang en is er geen hoogtepunt. Alhoewel.. springen
Nondeju. Aan de snelweg A20 hangt een nieuw reclamedoek van maar liefst 70 meter. De slimme jongens van Dealerdirect hadden de primeur. De ruimte wordt ingevuld
McDonald’s brengt down under de speciale Big Mac saus uit in retail. Het geheime recept in een limited edition. Twee simpele influence tactieken die dit
In Nederland loopt er een campagne tegen mishandeling met het zangerige en tenenkrommende ‘het houdt niet op’. Deze TVC laat zien hoe het ook kan.