Marketing moet iets met je doen, het moet iets triggeren

- Thomas Creemers

Waar gaat de blog over?

Guerrilla marketing

Onder guerrilla marketing vallen acties of campagnes gaat die de grenzen opzoeken. Om zo met beperkte middelen een groot resultaat bereiken. Niet het standaard werk, maar ludiek en vaak ook een beetje ondeugend.

creative media advertising

Bij creative media advertising wordt een object, dat eerder niet als medium werd ingezet, als medium gebruikt om de boodschap over te brengen. Het roept wanneer het goed gebruik wordt minder weerstand op dan welnee reclames.

Buzzmarketing

Omdat guerrilla marketing erop gericht is om word of mouth te stimuleren komt (viral of) buzz marketing dicht in de buurt. Niet dat buzz een alternatieve benaming is voor guerrilla marketing alswel dat een buzz- of viraal effect een belangrijk doel is. Het moge duidelijk zijn dat earned media zowel tot reclame – een commercieel idee – als tot PR – een redactioneel idee – kan behoren.

CONTACT

Vragen?

Telefoon

+(123) 456 7890

EMAIL

buzzmarketing@famavolat.com