Toyota staat op het punt de nieuwste Mirai te introduceren. Deze brandstofcelauto belichaamt volgens de autofabrikant de toekomst van transport. Geen beter moment om de toekomst te introduceren dan op het moment wat voor velen een iconisch moment in de toekomst was. 21 Oktober 2015 is de dag waarop Marty McFly in Welcome to Future Part 2 de toekomst bezoekt. Actueler kán haast niet.
Buzz bouwt Toyota op met een reeks aan video’s, bijvoorbeeld van Michael J. Fox en Christopher Lloyd die bespreken wat nou wel en niet is uitgekomen zoals in de film wordt getoond. Klik hier om de video te bekijken.
Ook veel teasers, waaronder eentje in de vorm van commercial voor Toyota waarin de droomauto van Marty McFly voorbij komt. Klik hier om de video te bekijken.
Bel je het nummer uit de commercial, dan kom je ook in aanraking met allerlei boodschappen over de Mirai en natuurlijk de auto uit de commercial. Luister hier het kiesmenu
En op de actiesite zie je de binnenkant van de iconische Delorean, waar je word gevraagd te wachten tot 21 oktober om de volledige video te zien. Bekijk het hier
Natuurlijk bouwt Toyota ook op de sociale kanalen de verwachtingen op. Check hier de Facebook van Toyota.
Een slimme campagne waarmee Toyota een moment claimt dat bij een grote groep filmfans met rode cirkel in de agenda aangeduid is. We verwachten een enorme bump in mentions van Toyota op de 21e als de definitieve video online komt. We zijn benieuwd!