oei oei oei

Geen Stijl start
de GeenStijl GuerillaMarketing (GSGM) aan het juiste adres.
“GSGM staat garant voor nietsonziende campagnes. Niks laffe virals, niks doorzichtig online gemeuk en aan vergaderen hebben we al helemaal een broertje dood. GeenStijl GuerillaMarketing staat garant voor keiharde resultaatgerichte campagnes.”

Het voorbeeld van een guerilla campagne van GSGM, de boekenlijst van HP/De Tijd, roept verwarring op bij de lezers die blijkbaar niet door hebben dat ze bespeelt worden met (quasi) commerciele boodschappen. GS is een medium dat ook geld (moet/wil) verdienen en kiezen hiermee voor een business model. Lijkt me wel belangrijk om de trouwe en betrokken lezers duidelijk duidelijk te maken hoe en wat…

Als het zomaar een post is om reacties los te maken zoals Houdoe zegt: “Heeft men er hier wel eens over nagedacht dat de mogelijkheid bestaat dat je het anoniem reaguren op een weblog en het verschijnsel weblogs op zich ook té serieus kan nemen.” dan lach ik mee!

PS: Ben wel geinteresseerd in een gesprek met mede-Brabo Houdoe…