“Interactief marketingbureau Bookmark ontwikkelde voor Philips Consumer Electronics de Europese viral game ‘Zap & Win’, ter promotie van Club Philips, het online klantenprogramma van Philips. In dit gelikte spel wordt de consument uitgedaagd om van de 9 televisies er 3 op dezelfde zender te zappen. Wie dat goed doet, wint een prijs, zoals een Flat-TV, een portabel DVD-speler of het nieuwe Personal Sound System, de ShoqBox. Natuurlijk lukt dat niet in 1 keer, dus om nog een keer te spelen, moet je het spel aanraden bij je vrienden.

Mooi niet dus, want als mijn collega via mijn uitnodiging het spel speelt, zie ik daarvan niets terug in mijn mailbox. Ik ben er mooi ingeluisd door Philips….

De game is voorzien van een pratende video presentator, die het spel grondig aan je uitlegt, en wordt verspreid in 6 Europese landen: Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje en ItaliĆ«.”

Bron: Molblog