Spraakmakend week52

Onvermijdelijk in week 52 zijn natuurlijk terug- en vooruitblikken. Er zijn er een hoop gepasseerd afgelopen week en er zullen er ongetwijfeld nog meer volgen. Interessante voorspellingen (re)tweet ik ook.

Tot dusver komt de aardigste trendvoorspelling voor ‘ons’ vak van David Mullen. Volgens hem gaan PR-experts zich realiseren dat de social media wereld groter is dan (het kwartet Hyves), Facebook, twitter en het corporate blog. De tweede voorspelling die hij doet betreft de versnelde vervaging tussen PR en reclame. Ik zou dat iets anders willen formuleren en vervaging willen vervangen door integratie.
Ook de andere voorspellingen – zie ook de comments – zijn de moeite waard.

Mijn favoriete terugblik komt van Contagious Magazine. Een heerlijk overzicht met de Cannesfilm van Philips, de twitter-Tour stunt van Nike, de PR Grand Prix van Tourism Queensland, de T-Mobile flash mobs en nog meer creatief (en midner bekend) werk.
Zoals ze zelf zeggen: Unlike H1N1, feel free to pass on.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.