Maandelijks archief: september 2015

Data does matter

‘We’ zitten midden in het fashion week spectakel. In New York en Londen zijn de nieuwe collecties al getoond. Ondertussen worden in Milaan de laatste creaties aan het grote publiek openbaar gemaakt.

Een kledingmerk heeft opmerkelijk goed ingespeeld op meerdere trends. Zowel mode, social media en data-analyse ontmoeten elkaar in deze campagne op een wel heel creatieve manier.

 

^YK

 

Storytelling op z’n best

Ik moet zeggen, deze commercial liet mij bijna een traantje wegpinken. De hoofdrolspeler neemt je zonder al te veel woorden – há – mee in zijn verhaal. Zijn reis naar zijn doel geeft je hoop en energie, en laat je denken dat alles mogelijk is als je maar wil!

Uiteindelijk laat het je stilstaan bij een bijzonder moment wat alleen gevierd kan worden met ‘het beste wat ze kunnen krijgen’.

Top.

 

YK^

Van interactie naar traffic

La Place heeft het goed begrepen. Zij zochten meer interactie met winkelend publiek en plaatsten daarom handig een real life mupi in de Amsterdamse Kalverstraat.

Zeg nou zelf, hier krijg jij toch ook spontaan honger van?

Een sympathieke en spraakmakende actie vinden wij!