Highlights SWOCC symposium 2015 2/2

Daar is ‘ie dan, de tweede samenvatting van het symposium. Dit keer hebben we het over de waarde van online reviews, de functie van merken in het ‘transparante tijdperk’ en complexe retoriek in reclame. Stefan Bernitter (UvA) – Hoe online productreviews verkoopcijfers kunnen beïnvloeden.  De vraag die we onszelf allemaal wel eens hebben gesteld. Wat is […]

Highlights SWOCC Symposium 2015, deel 1/2

Het SWOCC Symposium is de jaarlijkse wetenschaps-update voor de communicatiepraktijk. Het vond 23 juni plaats in de Rode Hoed te Amsterdam. Negen wetenschappers legde de resultaten van recente onderzoeken naar verschillende onderdelen van communicatie aan vakgenoten voor. Erg interessant en bruikbaar in de praktijk! Graag delen wij de kennis die wij gisteren opgedaan hebben. Hieronder vind je […]

Goede daad wordt persoonlijk beloond

In Zweden wordt je wel op een heel speciale en persoonlijke manier bedankt voor het doneren van bloed! Ten eerste word je via een sms bedankt voor jouw donatie. Wanneer uiteindelijk iemand daadwerkelijk ‘gebruik’ maakt van jouw bloed, krijg je hier ook een berichtje van. De goede daad is dan echt verzilverd en dan voel je […]

Deze Insight knalt erin!

Hoewel we allemaal weten dat scherpe insights essentieel zijn voor een goede campagne, is deze campagne wel heel concreet ingestoken. En zijn de adverteerders er goed ingestonken! 😉 ^YK