In Nederland loopt er een campagne tegen mishandeling met het zangerige en tenenkrommende ‘het houdt niet op’. Deze TVC laat zien hoe het ook kan.
Maandelijks archief: januari 2015
Het medium als de boodschap
Experiment (werkt altijd)
Foodvertising
Via DesignTaxi een gaaf idee van de Russische foodfotografe Tatiana die bekende kunstwerken namaakte met eten.
Heeft iets weg van het idee voor FrieslandCampina dat collega’s Jeroen en Levi maakte.
spraakmakend POS
NOKIDDING Dubsmash
Door afwezigheid met Kerst en O&N heb ik dit viral-pareltje gemist: de Dubsmash van NOKIDDING. In Fonk vond ik een artikel over dit simpele maar slimme filmpje van Goud Activatie. Even verder zoeken gaf me de seeding bij Dumpert en een artikel in BD. Op het eigen channel van NoKidding vind ik 25K hits (dd 07/01/2015), nog een stuk verwijderd van de geclaimde 500.000 views. Maar dat zullen de embbeded Facebook views wel zijn. Of ze tellen (terecht) de bereikcijfers van Hart van Nederland mee. Los van dit terugkerende ge-emmer over het eenduidig en transpararant kwantificeren van buzzbereik (pr, wom etc) is dit op de eerste plaats fantastische idee.