Cool Hotwheels
source: http://www.adweek.com/news/advertising-branding/meet-agency-dreamed-life-size-hot-wheels-159751
SWOCC Congres 2014
Zie hier alle presentaties van het SWOCC congres in De Rode Hoed van 9 september 2014. Helaas heb ik het programma maar kunnen volgen tot de eerste pauze. De eerste spreker was Gijsenberg die zich in zijn onderzoek afvroeg of meer reclame maken tijdens sportevenementen slim was. Hij keek naar 100+ merken uit verschillende categorieën […]
Following the breadcrumbs: An analysis of online product review characteristics by online shoppers
Consumer-generated product reviews are a driving force behind online purchases; at the same time, unfavorable reviews can discourage interested online shoppers and eventually hurt the brand. The objective of this exploratory study was to analyze a diverse range of characteristics and the valence of online product reviews that would aid in responding to customer dissatisfaction. […]
Kick ass onderzoek (2/2)
Enkele weken geleden introduceerde ik het Influencer onderzoek van Valentijn Huybens waarin hij een interessant overzicht geeft van word-of-mouth in Nederland. Tevens legde ik in die post de werking en het nut van het Brand Attitude Model van Rossiter & Percy uit. Dat als opstapje naar deze post. Kiezen consumenten andere influencers bij productcategorieen met […]