Jägermeister – Lightning campagne
Al geruime tijd ben ik betrokken bij de herpositionering van Jagermeister. Veel gebeurd achter de schermen en below the line. De zichtbare middelen voor groter publiek zijn toch vooral de communicatiecampagnes. Na Rudi & Ralph (JWT), Hunting Tactics (Y&R) en Release the Beast (Scale to Fit) heeft TBWA-bureau BOVIL de volgende fase van campagne gemaakt. […]
Tropicana – man made sun
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=A0BmS-Lo1I4&w=560&h=315]
MINI – Fan the Flame
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=pluOo5n0-0E&w=560&h=315]
Endorsement English bookshop
In The English Bookshop in Zurich kwam ik een mooi voorbeeld van offline buzzmarketing tegen. In de sommige boeken zat een kaart met daarop de naam van een medewerker en – handgeschreven – zijn/haar persoonlijke ervaring met het boek. Erg fijn commentaar van een geloofwaardige expert. Ik moest meteen denken aan mijn videotheekbezoek uit het […]
LG – deze viral zuigt
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=1ynu_zDYBYk&w=560&h=315] Een viral van LG die nu een maandje de wereld rondgaat en de 2 miljoen views aantikt. Via Creative Guerrilla Marketing die er als lering uittrekt: What LG is showing us is that there are a couple 3 key ingredients to create a viral marketing video: It must be either sexy, hilarious, inspiring […]
ArtCenter – Pizza case
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=6rduvssZzZY&w=560&h=315] Hoe val je als drukker op bij de reclamebureaus?
Heineken – Open Your World
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=0RrXcm89FAo&w=560&h=315] Great conversation starter.
IKEA – Assemble your career
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=qwmXRAGDHeo&w=560&h=315]
Gamma guerrillabehang
#disclaimer: van onze Amsterdamse TBWA collega’s