Waar praten mensen over? De bouwstenen van buzz

Bovenstaand onderzoek (klik op icon of hier voor download) naar de bouwstenen van buzz werd recentelijk uitgegeven door de Universiteit van Pennsylvania. Het is een onderzoek in samenwerking met de commerciĆ«le partij BzzAgent. Buzz: 365 > 360 Een van de resultaten is dat publiek zichtbare producten of ‘products cued by the environment’ meer buzz ontvangen. […]

Byron Sharp doet zijn naam eer aan

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=2A8i5gZB3nU&w=560&h=345] Professor Byron Sharp schreef het boek “How brands grow”. In zijn boek veegt hij de vloer aan met de onbewezen aannames die (bijna) alle marketeers vandaag de dag gebruiken als leidraad in hun werk. De 80/20-regel, de Loyalty Mythe. Allemaal valse aannames… De scherpe Sharp gebruikt bakken met wetenschappelijke data om de theorieĆ«n […]

Parmezaanse kaasschaaf

Smakelijke sampling die deze maand Goud haalde bij AdsOfTheWorld en daarmee net de DM voor Philips van Bovil DDB voor bleef…

Playboy – viral bunnies

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=isjPpbmnaYo&rel=0&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3]