McD Social Media Strategy

BDI 11/12 The Social Consumer – McDonald's Presentation View more documents from Business Development Institute.

XXL can

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Sx9L2nuYXvo&hl=en_US&fs=1&] Slim van Red Bull om gebruik te maken van hun eigen iconische sampling wagentjes. Dat meisje in het beginshot kijkt ‘geloofwaardig beteuterd’. Advertising Agency: Kastner & Partners, Sydney, Australia

Heineken CSR

Met dank aan socialmedia8, doorgeplaatst door een luie blogger: De campagne van afgelopen jaar – ‘Enjoy Heineken Responsibly’ – was zo’n succes dat Heineken heeft besloten door te gaan met het communiceren over wat er met mensen gebeurt, als ze teveel hebben gedronken. We stellen een paar tools ter beschikking die je kunt gebruiken bij […]

Klout (review Solis)

Bij TBWABusted richten wij ons op beinvloeders. Influencer marketing is in de US al stukken verder. Ook de technologie om autoriteit van buzzers te meten is veel verder. In Nederland komen de meeste monitoringsystemen niet zo ver. Solis reviewde op TechCrunch het systeem van Klout dat in staat is om individuele autoriteit op buzzer te […]

Victor & Rolf?

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=thu9zpzrZz0&hl=en_US&fs=1&]

Garage Rage?

Stickers voor garagedeuren. Zou het iets worden in Nederland? Stickers op garagedeuren als adverteerdersmedium?Paar mooie voorbeelden:

Big is beautiful

Paar nieuwe cases in de Guerrilla Gallery van groooooote ambient media

Facebook Friends of Connections

Gisteren kondigde Facebook aan dat ze een Friends Of Connections mogelijkheid hebben gelanceerd. Simpel gezegd (maar ingewikkeld geformuleerd) betekent het dat de vrienden van mensen die zich aansluiten bij pagina, groep of applicatie laat weten dat die persoon zich aangesloten heeft. Facebook zegt het zelf ook handig: In addition to harnessing the social graph by […]