ReTweetToBlog
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=hC-9SCmBOHc&hl=en&fs=1&] via: @EDWINTROMP
Funtheory
<iframe width=”560″ height=”315″ src=”//www.youtube.com/embed/cbEKAwCoCKw” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>
Coca Cola Light
Even vergroten om het goed te zien:Om meer Coca Cola Light te verkopen werd er een spiegelfolie om de bolling van de blikjesmachine getrokken waardoor iemand die voor het apparaat staat een stuk slanker lijkt. Meer inspiratie in de Guerrilla Gallery
Superfucking Awesome Social Media Guru
Nu al een Klassieker: Yawn, I am bored of your analogue attitude [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ZKCdexz5RQ8&hl=en&fs=1&rel=0]
Wet Openbaarheid Aanbeveling
Vandaag sprak ik Cindy Lammers die een artikel schrijft over de vervaging van de grens tussen redactie en commercie. Haar insteek was met name de ‘flutonderzoekjes’ waarmee bedrijven proberen de redactionele kolommen te halen. Dat is nog niet eens het probleem; dat zit meer in het gebrek aan transparantie bij sommige media over betaalde aanbeveling. […]