Vredestein Winterbanden

Op enkele mega billboards langs de Nederlandse snelwegen was vanochtend “Tijd voor Vredestein winterbanden!” geschreven. De tekst is met een bezem geveegd in de sneeuw die op het billboard lag. Met deze guerrilla-actie probeert Vredestein automobilisten er bewust van te maken dat winterbanden de kans op ongeluk-ken door onverwachte gladheid verminderen. bron: adformatie.nl

Release the Beast

Afgelopen woensdag lanceerde Jägermeister op spectaculaire wijze haar nieuwe campagne ‘Release the Beast’. Het drankmerk voert de campagne ook in andere landen. De ‘Release the Beast’ campagne is de volgende stap in een omvangrijke herpositionering. Jägermeister wil met deze campagne jongvolwassenen aanspreken en nieuwe merkwaarden claimen. Achter de Dam in Amsterdam werd 19 november het […]

Is social media killing PR?

Jeremiah Owyang is een senior analyst bij Forrester Research en heeft een eigen weblog waar hij schrijft over social media. Onlangs was hij betrokken bij een paneldiscussie met als centrale vraag: is social media killing PR? Tijdens de paneldiscussie werd betoogt dat de public relations industrie al jaren in verval is omdat bureaus door het […]

Guerrilla Stunt Queens

Ter gelegenheid van de eerste autoverzekering voor vrouwen werd 11 november omgetoverd tot Queens Day 2008. Op deze speciale dag kroonde Hare Koninklijke Hoogheid Prinses ‘Máxima’ der Nederlanden om 11.00 uur de eerste Queen of the Road op de Dam in Amsterdam. Gouden koets De succesvolle vrouwelijke autocoureur Shirley van der Lof (“ik wil de […]