Merkconversatie in de US

Artikel in de New York Times over merkconverstatie. Gemiddeld praten Amerikanen 12 keer per dag over een merk. Sommige categorieen zoals entertainment, food en reizen zijn meer besproken dan anderen. Opvallende quotes/resultaten:– But most of it (WoM) focuses on generating buzz among consumers — often by distributing free products.– People most often say positive things […]

WoM conferentie

Gisteren kon ik zelf helaas niet bij de WoM conferentie zijn, omdat ik een college Buzzmarketing gaf aan de Haagse Hogeschool. Gelukkig staan elders op het web hele goede verslagen van de presentaties:– Peter Verlegh en Cor Molenaar op Frankwatching– Case TomTom op MOLBlog– Marco Derksen op Upstream Een samenvatting van de dag op Eventbuzz, […]

Oud nieuws?

Gisteren verscheen op Marketing-online het bericht dat buzzmarketing en met name Tremor van Procter & Gamblein de VS onder vuur ligt. Dat bericht kwam ons wel heel bekend voor: precies een jaar geleden postten wij al over dit nieuwsfeit. Helaas heeft Marketing-online bij haar bronvermelding slechts Marketingvox staan, waar ik het bericht niet kan vinden….