Maandelijks archief: november 2005

buzzcampagnes week 48:
PSP in USA op AdFreak
Durex in Belgie via Adverblog

Ik las verder dat er weer een mooi voorbeeld was van Podcast-sponsoring in de US: Dixie sponsort Mommy cast >
lees hier meer of in PR Newswire

Ook opvallend op mijn weekendrondje langs mijn RSS-feeds was dat Accenture’s employee blog over marketing (door neef-in-spe Jort 😉 nu pas een nieuwe post heeft na de veelbelovende lancering van vorige week. Met een post om de acht dagen zit je ongeveer op mijn lage moyenne. Overigens openen je hyperlinks in hetzelfde scherm waar een nieuw scherm beter lijkt. (Overigens moet ik al vijf jaar de “target” in Blogger steeds handmatig inkloppen omdat ik niet weet of dit automatisch kan…)

Interessante ranglijst met PR-weblogs.

Vond daar een blog naar de veelbelovende URL “Future of PR.com”. FPR interviewt Jay Collier: “Web 1.0 was, in essence, all about adding hypertext and some multimedia to print publishing. It represented the first-generation emergence of a new media, adding a few features to a familiar model. Have you listened to early radio? A newspaper plus voices. Seen early television? Radio with pictures. Remember the early Web? A brochure or newsletter with links.” lees meer